Reklamní hydratační balzám je originální propagační předmět pro Vaše zákazníky, který opravdu funguje. 
loga


Spektrum našich zákazníků reklamní kosmetiky je opravdu široké. Od nadnárodních korporací po malé podnikatele. To svědčí o obrovské variabilitě a cenové dostupnosti reklamní kosmetiky jako originálního reklamního a propagačního předmětu.

Mazaná dvojka balzámů na rty v provedení pro muže a pro ženy se hodila k mottu naší společnosti – T-MOBILE, PRO SPOLEČNÉ ZÁŽITKY a zpříjemnila našim zákazníkům horké letní dny. Pro velký úspěch bude zpříjemňovat i ty mrazivé, takže rty našich obchodních partnerů zůstanou chráněny i nadále.   
Ing. Lucie Páníková, Senior specialista podpory prodeje, T-mobile CZ


TOp vision
Reklamní balzámy jsou ideálním dárkem na rozdávání – zaujmou a přitáhnou pozornost. Mají jen jednu nevýhodu: každý je chce, takže si připravte opravdu velkou zásobuJ Z komunikačního pohledu oceňuji užitečnost tohoto reklamního předmětu a potenciál pro opakované používání.   
Lenka Hořáková, Marketing Manager, Top Vision

golf mstetice

Balzám na rty byl pro náš klub originálním dárečkem a zároveň je krásným prezentem našeho klubu. Hráči tento druh dárku využijí během celé golfové sezóny. V létě když pálí sluníčko nebo v zimě kdy je chladno a každý hráč to během 5 hodin na hřišti pocítí.  Spolupráci s firmou Neocos mohu vřele oporučit.
Michaela Dietzová, Golf & Club Manager / sekretář klubu

Dárkové balíčky s reklamní kosmetikou Neocos měly u našich odběratelů velmi pozitivní ohlas. Určitě  takovouto akci – třeba v jiné sortimentní skladbě rádi zopakujeme. Balíčky kosmetiky  jsme zařadili jako bonus pro lékárny. 
 Eva Jedličková, ředitelka marketingu  Media Representations spol. s r.o. 
bubblelogy

Hledali jsme produkt, který by byl vhodný pro muže i ženy bez rozdílu věku, balzámy tuto podmínku splnily.
Dalším důvodem bylo, že jsou přírodní stejně jako čaje, které prodáváme. 
Bc. Petra Frantová, Marketing Specialist Bubbleology s.r.o.

lama

Balzámy s logem a vizuálem LAMA mobile jsme věnovali jako vánoční dárek našim externím obchodníkům. Tato malá pozornost prodejce velmi potěšila, překvapeni byly především z příjemné vůně. Dárky se setkaly s nečekaným ohlasem a někteří jej nechali dokonce až pod stromeček J  Užitečný, krásný a levný firemní dárek, který určitě udělá radost. 
Klára Kučerová, LAMA mobile, obchodní manažerka

 
covert

Naše neviditelná trička si kupovali především muži. Jejich prodej na našem e-shopu několikanásobně převyšoval prodej dámských triček, která jsme brali spíše jako doplňkový sortiment. V říjnu jsme zařadili jako dárek ke každému dámskému tričku nebo tílku řasenku  a k našemu překvapení i potěšení se prodej pánských a dámských triček na internetu vyrovnal.  
Ing. Hana Vydrová, Chupr s.r.o., majitelka


motor

Balzámy s logem našeho hokejového klubu jsme použili do vánočních balíčků pro obchodní partnery. Balzám ocenili nejen muži, ale především ženy, pro které je vždy těžké reklamní předmět vybrat tak, aby u nich měl úspěch, obzvláště pokud se jedná o sportovní odvětví. S reklamními balzámy se to podařilo. 
Tomáš Kučera, HC Motor České Budějovice, marketing manager


škola-chuze

Balzám byl pro mě neotřelým dárkem k nákupu holí pro mé zákazníky. Při pohybu venku mají často suché rty, takže je dárek k nákupu mile překvapil a je pro ně hlavně praktický, protože ho používají právě při sportu. Kateřina Kolišová, provozovatelka eshopu Nordic Walking

ST-dent

Balzámy s naší reklamou dáváme svým stálým klientům. Vybrali jsme ho, protože balzámy a zuby jsou spolu spjaty. Klienti mají po zákroku často popraskané rty, dárek ve formě balzámu je potěší a zároveň je to další péče naší zubní kliniky o ně. S kvalitou balzámů jsme maximálně spokojeni. MUDr. Petr Tománek, majitel zubní kliniky ST Dent

patent
Velmi oceňujeme množství druhů příchutí, ze kterého si opravdu každý vybere. Balzámy dáváme jako dárky našim klientům, kteří jsou už nasyceni reklamních propisek a dalších podobných předmětů. Velmi je oceňujeme i my, protože se všichni v kanceláři balzámy s naší reklamou mažeme. Ivana Sedláková, Patent Centrum, back office manager

ekohron

Dárkový balíček kosmetiky slouží jako vizitka pro naše nové klienty, popř. pro naše stávající zákazníky. V balíčku jsme měli vloženou kartičku se všemi kontakty na nás včetně služeb, které poskytujeme. Kartičku si klient pak uloží jako vizitku na naší společnost. 
Ing. Zbyněk Hroneš, Ekohron, majitel účetní společnosti


 
 
Top